![PostNL on Twitter: "@lowiefuuton Hey Kevin, helaas is dit nog niet het geval. Via deze link kun je het pakket volgen en daar zie ik dat het nog niet ontvangen is in PostNL on Twitter: "@lowiefuuton Hey Kevin, helaas is dit nog niet het geval. Via deze link kun je het pakket volgen en daar zie ik dat het nog niet ontvangen is in](https://pbs.twimg.com/media/DkUnDgUWwAAZSZE.jpg)
PostNL on Twitter: "@lowiefuuton Hey Kevin, helaas is dit nog niet het geval. Via deze link kun je het pakket volgen en daar zie ik dat het nog niet ontvangen is in
![PostNL on Twitter: "@romanoffpompeo Dankjewel. Ik kan inmiddels het pakket traceren via deze code. Jij ook? Mocht dit niet het geval zijn zou je dan jouw postcode en huisnummer willen sturen via PostNL on Twitter: "@romanoffpompeo Dankjewel. Ik kan inmiddels het pakket traceren via deze code. Jij ook? Mocht dit niet het geval zijn zou je dan jouw postcode en huisnummer willen sturen via](https://pbs.twimg.com/media/DhcxDHuUwAASbk_.jpg)
PostNL on Twitter: "@romanoffpompeo Dankjewel. Ik kan inmiddels het pakket traceren via deze code. Jij ook? Mocht dit niet het geval zijn zou je dan jouw postcode en huisnummer willen sturen via
PostNL on Twitter: "@kingniels kan hem daardoor niet voor je traceren. Je kan het beste contact opnemen met de afzender. Wellicht kan hij het opnieuw sturen" / Twitter
![PostNL on Twitter: "@hansvink15 We sturen altijd een afhaalbericht per post wanneer we een pakket uit het buitenland naar een PostNL-locatie sturen. Ik begrijp dus dat deze niet is ontvangen door je PostNL on Twitter: "@hansvink15 We sturen altijd een afhaalbericht per post wanneer we een pakket uit het buitenland naar een PostNL-locatie sturen. Ik begrijp dus dat deze niet is ontvangen door je](https://pbs.twimg.com/media/ENxExOzXkAEBO_B.jpg)
PostNL on Twitter: "@hansvink15 We sturen altijd een afhaalbericht per post wanneer we een pakket uit het buitenland naar een PostNL-locatie sturen. Ik begrijp dus dat deze niet is ontvangen door je
![Pakketten pleite in de post: PostNL reageert op klachten - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS Pakketten pleite in de post: PostNL reageert op klachten - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS](https://radar.assets.avrotros.nl/user_upload/postnl-pakketten-kwijt-klachten-780.jpg)
Pakketten pleite in de post: PostNL reageert op klachten - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS
![PostNL on Twitter: "@kimberlytrix Excuses. Je kunt het pakket inderdaad niet meer op die manier traceren, omdat het retour is gegaan en nu niet meer is gekoppeld aan jouw postcode." / Twitter PostNL on Twitter: "@kimberlytrix Excuses. Je kunt het pakket inderdaad niet meer op die manier traceren, omdat het retour is gegaan en nu niet meer is gekoppeld aan jouw postcode." / Twitter](https://pbs.twimg.com/media/EzhtVq2XIAUr8v7.jpg)